skip to Main Content
()

Egy napunk van az év legnagyobb kereskedelmi eseményéig, és szeretnénk megbizonyosodni arról, hogy a Black Friday kampány előkészítésére fordított munkája a vásárlók részéről is elismerésre kerül.   Tapasztalataink alapján, ebben az időszakban leadott rendelések törlése vezet a leggyakrabban a vevők elégedetlenségéhez, valamint ez az oka a legtöbb fogyasztóvédelmi panasznak is. E sérelmek hátterében az ügyfelek törléssel kapcsolatos élménye áll. Ilyenkor úgy vélik, hogy az Ön által kínált terméket félrevezetően hirdette, és hogy valójában egyetlen rendelést sem szolgált ki az adott termékből Black Friday áron, ami hosszú távon vállalkozása téves megítéléshez vezethet. A magas törlési arány negatív hatással lehet fiókja Account Health mutatóira, a nem megfelelő Fiókállapot mutatók fiókja ideiglenes felfüggesztéséhez vezethet.   Emiatt kérjük, ebben az időszakban leadott rendelések közül egyetlen egyet se töröljön, és egy vásárlót se értesítsen arról, hogy nem fogja a rendelését kiszolgálni, anélkül, hogy valamilyen alternatívát ne ajánlana (legyen szó akár egy másik hasonló termékről, egy…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?