skip to Main Content
()

Ismét jelentkezünk és szeretnénk bemutatni, hogy milyen előre nem látható helyzetek fordulhatnak elő a Black Friday kampány során.

Ne felejtse, hogy november 19-e hamarosan itt van. Már csak november 14-ig van lehetősége ajánlatait feltölteni a kampányba, ezért javasoljuk, hogy használja ki ezeket a napokat, és erősítse meg részvételét a Black Friday-on, minél több ajánlattal.

Töltse fel kiválasztott termékeit még ma, és győződjön meg róla, hogy minden ajánlata előzetesen érvényesítésre kerül a Black Friday kampányba.

A Black Friday során számos olyan szituációval szembesülhet, amelyekre nem számított.
Készítettünk néhány példát az előre nem látható helyzetekre, amelyek előfordulhatnak:

Több eladás érkezett, mint amennyi készlet rendelkezésre áll.

Előfordulhat, hogy a Black Friday kampány során beérkezett megrendelésekhez nem áll rendelkezésre elegendő készlet.

Amikor termékeket tölt fel a Black Friday kampányba, meg kell adnia minden termékhez a kampány ideje alatt elérhető raktárkészletet.

Javaslatunk az, hogy különítse el a készletet a Black Friday kampányához a jelenleg rendelkezésre álló készletből.

Amennyiben nem rendelkezik elkülönített készlettel, előfordulhat, hogy nem áll rendelkezésére elegendő készlet a Black Friday napján beérkezett megrendelésekhez, mert általános készletet használt, és a Black Friday-ig több eladást generált, ami a készlet kifogyásához vezetett.

A készletet a Black Friday alatt frissítheti, ehhez kérjük majd vegye fel velünk a kapcsolatot az Üzenetközponton keresztül.

A megrendelés szállítási címe hiányos.

Black Friday napján sok vásárló gyorsan létrehoz egy fiókot, és nem ad meg teljes, érvényes címet. Nem tudja kiszállítani a megrendeléseket, ha nem rendelkezik helyes címmel, ezért javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot minden vásárlóval a szállítási címek megerősítése és a teljes címek megismerése érdekében. Ellenkező esetben törölnie kell a megrendeléseket, és elveszíti az eladásokat.

A szállítási idő túl hosszú.

Köztudott, hogy Black Friday alkalmával hatalmas mennyiségű rendelést kell feldolgozni. Ezért a csomagok összekészítésének folyamata felborulhat, és a megrendelések kézbesítése esetenként késedelemmel járhat. Ha a csomagokat nem szállítják ki időben, akkor az értékesítés elvesztését kockáztatja, mert a vásárló meggondolhatja magát időközben, illetve a késéssel teljesített rendelései negatív hatással lehetnek az Account Health mutatókra és fiókja NPS értékére. Amennyiben a teljesítmény mutatók elmaradnak a szerződésben foglalt értékhez képest, azzal fiókja ideiglenes felfüggesztését kockáztatja.

Mint minden évben, most is be kell tartani a vásárlóknak tett ígéretet a termékek szállításának feltételezett határidejére vonatkozóan. Így ebben az évben vállaljuk, hogy minden november 19-én leadott megrendelést legkésőbb december 3-ig kiszállítunk.

A Black Friday előtt tárgyaljon a futárcégekkel a napokról és órákról, amikor átvehetik a megrendeléseit. A platformon beérkezett megrendeléseket a lehető leggyorsabban kell feldolgozni és véglegesíteni, hogy csökkentsük annak esélyét, hogy a vásárlók a túl hosszú szállítási idő miatt lemondják azokat.

A csomagokat nem vették át.

A nagy mennyiségű csomagok kiküldése esetén fennáll annak a lehetősége, hogy a futárcégek bizonyos csomagokat nem vesznek fel időben vagy egyáltalán nem vesznek fel. Ebben a helyzetben azt kockáztatja, hogy a megrendeléseket késve kézbesíti, és akár eladásokat is veszíthet, ha a vásárlók lemondják vagy visszautasítják a megrendeléseket. Javasoljuk, hogy tartsa a kapcsolatot a partner futárcégekkel, és vegye fel velük a kapcsolatot, ha nem veszik fel a csomagokat naponta az előre meghatározott időintervallumon belül.

Gyorsabban dolgozza fel és véglegesítse a platformon beérkezett megrendeléseket, hogy a termékek készen álljanak az átvételre, amikor a futárszolgálat felvenné, hogy az ígért határidőn belül kézbesítse azokat.

Árhiba.

Árhiba akkor fordul elő, ha az ajánlatok platformra történő betöltésekor rossz árat állít be, és a kampány során vagy a kampány végeztével veszi észre, hogy az ár alacsonyabb, mint amit a kampány előtt meghatározott.

Mielőtt betölti a kampányterméket, győződjön meg róla, hogy helyesen állította be a minimális és maximális küszöbértékeket, hogy elkerülje ezt a hibát.

Korán reggel ellenőrizze a kampányban aktív termékek árát, és ha azok magasabbak a kívántnál, csökkentheti az értéküket. Ha az ár alacsonyabb a kívántnál, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az Üzenetközponton keresztül.

Helytelen árazás az oldalon.

Ha a tervezettnél alacsonyabb áron tölti fel az ajánlatokat a kampányba, nagy mennyiségű megrendelést kaphat. Ez egy kivételes helyzet, amelyet helyesen kell közvetítenie, hogy ne kockáztassa, hogy komolyabb problémák merüljenek fel, és ne befolyásolja a teljesítménymutatókat.

Gyorsan deaktiválja a termékeket, hogy ne kapjon helytelen áron több megrendelést, és vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal az Üzenetközponton keresztül, hogy kijavítsák ezt az árképzési hibát.

Általában a vásárlók minden megrendelt terméket szeretnének kézhez kapni, különösen akkor, ha kiemelkedő kedvezménnyel sikerült leadni a megrendelést. Ha nem tud jelentős mennyiségű terméket szállítani, célszerű legalább a megrendelt mennyiség egy részét leszállítani.

Nincs elég csomagolóanyag.

Az év legnagyobb forgalmú napján nagy esély van arra, hogy az eladások akár több mint tízszer nagyobbak lesznek, mint egy átlagos napon. Ezért célszerű előre elegendő csomagolóanyagot készíteni, hogy a termékeket a lehető leghamarabb ki lehessen szállítani. Győződjön meg róla, hogy elegendő csomagolóanyaggal rendelkezik a nagy mennyiségű rendelés becsomagolásához, különben azt kockáztatja, hogy nem tudja időben leszállítani az összes rendelést.

Sikeres felkészülést kívánunk!

Üdvözlettel,

Az eMAG Marketplace csapata

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?