Készülünk az év legintenzívebb időszakára, és célunk, hogy kiemelkedő eredményeket érjen el a Black Friday kampányban, és a vásárlóink is a lehető legelégedettebbek legyenek. Az operatív előkészületek folyamatban vannak, ezért itt az ideje, hogy tájékoztassuk egy a fő ajánlat (“Kosárba” gomb) meghatározását végző algoritmus működését érintő változásról, ami segíteni fogja a kampány elérhető ajánlatainak listázását. Emiatt a 2021-es Black Friday kampány során a fő ajánlat meghatározását végző algoritmus az ár- és teljesítménykritériumokat veszi figyelembe, az elérhetőséget pedig nem. A termékek rangsorolásakor rendszerint a termék elérhetősége az elsődleges szempont, majd ezt követi az ár és a teljesítménymutatók. A Black Friday kampány idején azonban a fő ajánlat meghatározásáért felelős algoritmus a 3. pontban részletezett elemeket veszi figyelembe a következőképpen: Jelenleg az algoritmus az alábbi mutatók alapján határozza meg az elsődleges ajánlatot: Amennyiben a terméket több kereskedő is értékesíti, a termék elérhetősége az elsődleges szempont. Ha a termék elérhetősége készleten / korlátozott készlet…
Ha már van fiókja, Eladói belépés