skip to Main Content
()

Készülünk az év legintenzívebb időszakára, és célunk, hogy kiemelkedő eredményeket érjen el a Black Friday kampányban, és a vásárlóink is a lehető legelégedettebbek legyenek. Az operatív előkészületek folyamatban vannak, ezért itt az ideje, hogy tájékoztassuk egy a fő ajánlat (“Kosárba” gomb) meghatározását végző algoritmus működését érintő változásról, ami segíteni fogja a kampány elérhető ajánlatainak listázását. Emiatt a 2021-es Black Friday kampány során a fő ajánlat meghatározását végző algoritmus az ár- és teljesítménykritériumokat veszi figyelembe, az elérhetőséget pedig nem. A termékek rangsorolásakor rendszerint a termék elérhetősége az elsődleges szempont, majd ezt követi az ár és a teljesítménymutatók. A Black Friday kampány idején azonban a fő ajánlat meghatározásáért felelős algoritmus a 3. pontban részletezett elemeket veszi figyelembe a következőképpen: Jelenleg az algoritmus az alábbi mutatók alapján határozza meg az elsődleges ajánlatot: Amennyiben a terméket több kereskedő is értékesíti, a termék elérhetősége az elsődleges szempont. Ha a termék elérhetősége készleten / korlátozott készlet…

Az elem megtekintéséhez rendelkeznie kell egy eMAG Marketplace-fiókkal

Ha már van fiókja,

Mennyire volt hasznos ez a cikk?

Kattintson a csillagokra az értékeléshez!

Average rating / 5. Vote count:

Nincsenek értékelések. Legyen Ön az első, aki értékeli.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?